review; www.cottoncandies.nl




Hoi allemaal,

Vandaag heb een review voor jullie van cottoncandies.nl
Ik kreeg een hele leuke tas om te reviewen! Benieuwd? Lees verder! :)
Over Melina van cottoncandies;

'Ik was al een tijdje op zoek naar iets waar ik mijn creativiteit kwijt kon en toevallig kwam ik in 2009 een website tegen waar ik gratis een eigen t-shirt webshop kon openen.
Mijn collectie shirtjes moesten echte katoenen snoepjes worden en zo werd de naam Cotton Candies geboren! Al snel wilde ik zelf de baas worden over mijn shirtjes en de ontwerpen, dus in februari 2010 is Cotton Candies officieel bij de Kamer van Koophandel in Den Haag aangemeld.
Sindsdien is het hard gegaan, de collectie werd uitgebreid met handgemaakte sieraden en dit jaar volgden ook de zelfontworpen tassen.
Er zijn inmiddels zelfs een aantal leuke Cotton Candies verkoopadresjes in de Randstad, hoe gaaf is dat?
Dit jaar ben ik ook, met succes, begonnen met deelname aan leuke fairs en creatieve markten. Het directe contact met de klanten en collega deelnemers vind ik helemaal geweldig!
Ik bouw elke dag aan mijn droom, wie wilt dat nou niet?!'


Toen ik het pakketje zag, kon ik niet wachten om het uit te pakken. Het zat in een super schattig roze pakketje met een leuk kaartje erbij! - sorry, geen foto :( - Toen ik het uitpakte was ik echt verrast, zo'n leuke tas! Met een grappige tekst!
Het is een vrij sterke tas, ondanks dat hij dun is! Dus je kunt hem makkelijk als gym tas gebruiken. (Wat ik ga doen ;D). Ook is hij geschikt voor naar het strand of naar een picnik.

Dit zegt cottoncandies over deze leuke tas;

'De musthave voor een dagje strand of een zomerse picknick!
Hippe tas gemaakt van 100% biologisch katoen*. De tas heeft lange hengsels, de afmetingen van de tas zijn 42x38 cm
* Deze katoen is niet chemisch gebleekt, de kleur van de tas is daarom niet spierwit maar beige 
Al onze prints zijn synthetisch en van hoge kwaliteit. De print blijft kleur-echt en uitstekend gehecht, zelfs vele wasbeurten verder!'

Ik vind deze tas erg leuk en raad hem zeker aan! Er zijn nog allerlei andere tassen met leuke teksten! Zoals; Keep Calm and Carry on! & Doing some Retail Therapy... 

Ik zou zeggen, neem zeker eens een kijkje op; http://www.cottoncandies.nl/ 
voor leuke en betaalbare accesoires! :)

xxAnnika

2 opmerkingen:

  1. Super leuk! ga gelijk even rondkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke tas, die wil ik ook wel:)
    Liefs,x
    ps; er is een giveawya op mijn blog, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!