Essence parfum

Hoi Allemaal,

Sinds kort heeft Essence haar eigen parfum, en daar ga ik een artikeltje van maken!
Benieuwd? Lees dan verder!


In totaal zijn er 6 verschillende geurtjes.
Ik laat ze hieronder zien. (tekst + foto's komen van: essence.eu)

1.
essence like a day in a candy shop – je bent een dromer en houdt van alles dat zoet, sensueel en prachtig is!

2.
essence like a walk in the summer rain – een geur zo verfrissend als zomerregen op een warme dag. omarm de zomer.

3.
essence like a first day in spring – warme zonnestralen op je huid, de frisse geur van bloesems in de lucht. het is eindelijk tijd om naar buiten te gaan. je voelt je levend!

4.
essence like a girls´ night out – en het gevoel is terug: laatste avond met de meiden- we dansten de hele nacht en hadden veel plezier. deze geur is net zo gek als wij. geef ons meer!

5.
essence like a trip to new york – zo spannend en gezellig als een korte reis met je beste vriendin. soho, times square, 5th avenue. de big apple wacht op je!

6.
essence like a new love – verlangen, opwinding, alsof je verliefd bent- gewoon geweldig. deze geur geeft je vlinders in je buik. ik houd van de liefde!


Op de site van essence kan je ook een test doen, zo kom je te weten welk luchtje het best bij jou past, klik hier voor het testje.De luchtjes zijn te koop bij de kruidvat, een flesje van 50 ml kost 7 euro, en een flesje van 10 ml kost 3 euro!

Ik heb zelf nog geen parfum van essence, maar ik denk dat ik er nog wel 1 ga kopen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!