Streepjes nail art


Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een nail art voor jullie!
Ik heb hem zelf bedacht en toen gedaan op de nails van m'n zusje.
Deze nail art is niet zo moeilijk, maar je moet geen trillende handen hebben. ;)
Benieuwd? Lees dan verder!











































































Stap 1. Ik heb als eerste de nagels met een base-coat gelakt, zo voorkom je dat je nagels verkleuren.
Stap 2. Ik heb de nagels met een lavendel blauw kleurtje gelakt.
Stap 3. Daarna ging ik drie roze streepjes trekken. (zie foto hierboven.)
Stap 4. Dan ging ik 2 paarse streepjes trekken.
Stap 5. Daarna ging ik 2 blauwe streepjes trekken.

Ennn... Je nail art is af!




Ik hoop dat jullie het leuk vonden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!