NailsOfTheDay

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik zien welke nagellak ik op m'n nagels heb en vertel ik nog wat meer over deze nagellak! Benieuwd? Lees dan verder!

















Het is een nagellakje van de nude collectie van essence. De naam is: '02-Iced Strawberry cream'
Wauw het is echt een super mooi lakje.
Heel licht roze met een mooie glans!
Ik heb hier al wel eens een review/swatch van geschreven op mijn oude blog, maar ik vond het wel leuk om hem nog een keer op te doen en om er een post over te maken!

Het lakje is 1,29 en is te koop bij de kruidvat!
Essence heeft in totaal 7 lakjes in de nude collectie:

[Bron:  http://www.ohfashion.nl/review-essence-nude-glam-nail-polish-collectie/]

Wauw, wat een mooie kleuren!
Ik hou echt van deze roze, bruine kleurtjes op je nagels!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!