OOTD- summer are you back?

Heei allemaal,

Vandaag zou ik eigenlijk een 'mijn week in foto's' doen, maar ik heb deze week haast geen foto's gemaakt. Dus vandaag doe ik een OOTD! Ik hoor net dat ik het geluid niet uit heb gedaan, dus je hoort halverwege het filmpje de tv... :)















Schoenen-Scapino
Legging-?
Broekje-takko
Grijze shirtje-pieces
Vestje-coolcat

Wat vonden jullie ervan?
Er staat helaas een 'watermerk' op het filmpje omdat dit een ander video bewerk programma is dan windows movie maker. Bij mij start windows movie maker niet meer op, weet iemand wat je eraan kunt doen? Of heb je een ander gratis bewerkingsprogramma dat fijn is?

xAnnika

Ik keek laatst op de blog van loislorinde,
En daar zag ik een hele leuke winactie staan, omdat ze nu een eigen domein heeft.
Je kan er 3 lakjes van NYC, super leuk dus!
Ik zou zeggen, doe mee!




1 opmerking:

  1. super leuk dat je een filmpje hebt gemaakt, leuke outfit! Haha, die schoenen had ik in het zwart :) En heel lief dat je mijn winactie hebt vermeld :)

    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!