Johnbeerens.com beautypakket♥




Heei mensen!

Een paar dagen geleden kreeg ik het beautypakket van JohnBeerens.com. Omdat ik een I love johnbeerens.com blogger ben, krijg ik dit 1 keer per kwartaal! Wauw, ik was heel erg verrast toen ik dit pakket kreeg. De spulletjes zaten in een groot pakket en er zitten zoveel leuke producten in! Vandaag ga ik ze aan jullie laten zien! 

Als eerst deze mooie mascara's. Het is een setje van Pupa waar 2 mascara's inzitten. Eerst doe je de normale zwarte mascara op en daarna de glitter mascara, als je aan het uiteinde draait komen er goude glitters uit. Ik vind het een erg leuk idee en natuurlijk heel leuk voor kerst! Hier komt zeker een review van!























Dan deze haarverzorgingsproducten van Wella. 1 shampoo en 2 haarmaskers. Deze zijn van de SP lijn. Ik ben erg benieuwd naar de maskers, want ik draag zelf nooit een haarmasker! :)






















Dan dit haarmasker, ook van Wella! Ben ik ook erg benieuwd naar!

Ik heb ook deze haarproducten gekregen. Ze zijn van het merk REF. Ik heb nog nooit gehoord van dit merk! En ga er ook zeker een review over schrijven! :)

































Dan deze 2 producten van het merk Fiji Blend. Het zijn verzorgingsproducten die je kan gebruiken onder de zonnebank of in de zon. Niet echt een goed seizoen ervoor. Maarja, eventjes wachten...







Dan deze mooie blush, lipgloss en oogschaduw in 1. Hij is van het merk Vani-t. Ik zou hem denk ik het meest voor lipgloss en blush gebruiken. Het is een hele mooie kleur en er komt ook een review van!



Ik kreeg ook deze gezichtsoil. Van het merk SK. Ik weet niet precies waarvoor het is dus ik ben er erg benieuwd naar.































Dan nog wat testers...






.







Heel veel Folders..




















.

Het JB tijdschrift, met mode, beauty, hair en nog veel meer!




























En dan nog dit ontzettend schattige tasje, waar je een portomoneetje en mobiel in kan doen. Ik vind hem echt heel leuk!

Dat waren de dingen die erin zaten. I like it! Heel erg bedankt, johnbeerens.com
Neem zeker eens een kijkje op johnbeerens.com, voor haarproducten, make-up en sinds een tijdje ook sieraden!

xxAnnika




5 opmerkingen:

  1. Waauw, super leuk! Da's zeker niet weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk pakketje! Ik ben benieuwd naar de mascara. :)
    xx Lana, a-pretty-world.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook erg benieuwd naar de mascara!
    Tof tasje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke spulletjes ;)
    Ik volg je,volg je terug?
    movuitton.blogspot.be
    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!