Wat staat er op mijn vensterbank & daily make-up en hair producten.















Heei allemaal!

Vandaag laat ik jullie zien wat er op mijn vensterbank staat. Dat zijn namelijk de make-up en haar producten die ik bijna elke dag gebruik. Ik had eerst al mijn make-up in een kast. Maar ik merkte dat ik het toch weer liet liggen op de vensterbank. Want hier doe ik namelijk mijn make-up en haar omdat het zo lekker licht is. Benieuwd? Lees snel verder! :)

































Gezicht
-Cover stick/Concealer-NYC
-Photo finish foundation-Catrice
-Gezichts/hand creme-Medex
-Foundation long-lasting-Essence
-Getinte dagcreme-Essence
-Foundation sponsjes-NYC
-Compact powder-Essence
-Shimmer powder-Essence











































Lippen
-Coca cola lipgloss-Primark
-Coca cola lipsmacker-Primark
-Long lasting lipstain- Catrice
-Lipstick-Essence
-Lipstick-Max

































Ogen

-Mascara-Pupa
-Mascara-NYC
-Mascara-Max
-Handgel-Trekplijster (voor het snel schoonmaken van kwasten)
-Gel eyeliner-Max
-Oogschaduwbasis-?
-120 palette-Cherize
(Kwasten liggen er achter!)































Haar
-Lotion-Goldwell
-Borstel-Primark
-Donut-Primark
-Knipjes en speltjes
-Stiekjes

Dat waren de producten die ik dagelijks gebruik!
Met welk product kan jij niet zonder?

xxAnnika


3 opmerkingen:

  1. Leuk! Die mascara van max is zo goedkoop en toch zo fijn! Ik moet ook nog steeds een donut.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten! En je camera vind ik ook heel leuk! :$
    Fijne kerst!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!