Kruidvat masker strawberry



Hoi allemaal,

Ik heb vanmiddag een masker gekocht van de kruidvat,
en die ga ik vandaag reviewen!
Benieuwd? Lees dan verder!




Het masker zou je huid moeten verzorgen op een zachte wijze, maar is dit wel zo? Ik ga het testen!
De verpakking ziet er leuk uit, met een half gezicht en aardbeien! Er zitten 2 maskertjes aan elkaar die je van elkaar af kan scheuren. Heel handig want er zit precies genoeg spul in 1 masker. Als je 1 masker gebruikt kun je het andere gewoon bewaren! Als eerst moet je je huid schoonmaken (=make-up vrij). Dan breng je het masker aan, laat je het 10 minuten inwerken en dan spoel je het af met lauw water.
Het masker is licht roze en ruikt ook echt naar aardbeien, heel lekker dus! Het masker is fijn om aan te brengen, niet te dik en niet te vloeibaar. Na 10 minuten moet je het masker eraf halen, dit gaat best makkelijk want het masker droogt niet. Ik merkte dat mijn huid veel zachter was na dit masker! Echt fijn dus!




Het masker kost 1 euro (1=50 cent) en is te koop bij de kruidvat.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!