Nail polish | Essence

heei allemaal,

Vandaag een post over wat nagellakjes van essence.
Ik heb best veel nagellak van essence, ik ga er nu een paar laten zien en mijn mening erover geven!

photo edited for free at www.pizap.com

1. Fame fatal-61 
Mooie donker rode kleur, ik hou wel van dit soort kleurtjes! Mooi voor kerst of als je uit eten gaat ofso!

2. Think pink-63
Wauw echt zo'n leuk zomers kleurtje! Alleen deze droogte bij mij heel snel uit...

3. Gleam in blue-75
Een heel mooi metallic blauwe kleur, hij droogt heel snel vond ik! ;)

4. Iced strawberry cream-02
Deze is van de nude glam collectie van essence. Hij is erg fijn en blijft echt lang zitten!

5. Kiss me goodbye-89
Een schattig roze kleurtje met glitters, je kan hem ook gebruiken als topper!

6. Wake up!-46Dit is een donker oranje kleur. Niet erg geschikt voor koninginnen dag want daarvoor is hij iets aan de donkere kant, maar wel leuk voor in de zomer!

7. Viva la Green-79Leuke mint-groene kleur, deze kleur is nu helemaal in!

8. Just in case-33
Een brons/bruine kleur, heel mooi!

Welke kleur vinden jullie het mooist?

Nou, dit was het alweer!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!