Nagellak tag



Hoi allemaal,

Vandaag ga ik een nagellak tag doen, deze zag ik op: 
http://fabulous-polish.blogspot.nl
Het leek me leuk om deze tag te doen.
Benieuwd? Lees dan verder!




Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?


Uhm, niet zo heel veel. Volgens mij iets van 50 ofso...



Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Van essence, omdat de kleuren mooi zijn en niet duur! Ik ben wel van plan om iets meer van catrice te kopen, daar heb ik niet zo veel van!

Wat is de meest voorkomende kleur?
Blauw! Niet omdat dit mijn lievelingskleur is, maarja ik heb er gewoon veel van! :)

Zijn er kleuren/ finishes die je niet bezit?
Grijs en donkergroen heb ik niet! Voor de rest weet ik het niet...

Welke nagellak draag je het meest?
Viva la green, van essence. Echt zo'n heel mooi mint-groen kleurtje!

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Een blauw lakje van catrice, hij lakt echt niet fijn en is heel dik!

Gebruik je een base- en een topcoat?
Ja, allebei! Al vergeet ik wel eens een base-coat...

Stempel je liever of doe je nail art met losse hand?
Ik vind nail art met de losse hand het leukste, in stempelen ben ik niet zo goed! ;)


Hou je van glitters en shimmers of heb je liever een crème finish?
Ik heb liever een crème finish, dit vind ik mooier. Maar toch vind ik een nagellak met daarover flakes wel heel mooi!
 
[http://www.beautynailsfun.nl/2012/03/winactie-10/]


Voel je je kaal zonder nagellak?
Wel een beetje, hihi

Welke nagellak draag je op dit moment?
Just in case van essence, een heel mooi brons/bruin kleurtje!
Nou dit was het!
Hopelijk vonden jullie het leuk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!