Review | GUHL color forming mousse

Hoi allemaal,

Gister heb ik een haarkleur mousse gekocht.
En deze ga ik vandaag testen voor jullie!
Benieuwd? lees verder!

photo edited for free at www.pizap.com

Het is een mousse die je haar kleurt, het blijft 2-3 wassingen zitten. Ik heb blond haar, dus deze is wel geschikt voor mij.
Er zijn nog wat andere kleuren:

-40 Middenbruin Brazil Nut
-52 Lichtgoudbruin Chestnuta 
-70 Middenblond Macadamia
-82 Lichtgoudblond Goldbirch
-98 Zilverblond Silverbirch

Als eerst moet je je haar handdoek droog maken. Dit betekend dat als je na het douchen je haar droog moet maken met een handdoek, dus een beetje nat. Dan moet je wat mousse in je haar wrijven en dan je haar kammen en wachten tot het droog is!

photo edited for free at www.pizap.com

Mijn haar is niet erg veranderd, maar het is wel 'egaler' geworden. Na deze foto met Na, heb ik nog een keer de mousse erin gedaan en toen zag je meer verschil!

De mousse is 5,49 en is te koop bij de kruidvat en trekplijster!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!