Inspired by; Jessie J

photo edited for free at www.pizap.com




Heei allemaal!

Ik heb weer iets leuks verzonnen, want vanaf vandaag komt er elke zondag een
Inspired by; ... online! Hier ga ik een make-up look maken dat geinspireerd is op een bekend persoon!
Vandaag ga ik de Jessie J look doen! Benieuwd? Lees verder! :)

Jessie J is een geweldige zangeres met hele leuke songs! Ook heeft ze altijd make-up op, waar je haar direct aan kunt herkennen. Meestal draagt ze donkere oogschaduw met felrode lippen. Maar ze heeft ook altijd wel iets aparts in haar make-up, dus vond ik het wel een uitdaging om haar make-up look te doen.
































Ogen

Ik heb bruine, zwarte en goude tinten gebruikt voor de ogen.
Eerst begon ik met een oogschaduwbasis zodat de oogschaduw langer blijft zitten en mooier eruit komt te zien. Dan heb ik tot en met de grease een bruine oogschaduw gebruikt. Daarna heb ik met een zwarte oogschaduw de buitenkant van m'n oog gedaan, zodat je een smokey eyes effect krijgt. Toen gebruikte ik een highlither voor op het wenkbrauw bot.  Onder mijn oog heb ik een goud 'lijntje' gemaakt tot het midden, om het een beetje apart te maken en daarnaast nog wat bruine oogschaduw. Ik heb alles goed geblend zodat het er mooier uit ziet. Met een eyeliner kwastje en een zwarte oogschaduw heb ik nog een klein eyeliner streepje gezet boven mijn oog en op de waterlijn. Als laatste deed ik natuurlijk mascara op.

Gezicht

Ik heb niet zoveel op mijn gezicht gedaan.
Eigenlijk alleen een klein beetje foundation en daarna een getinte dagcrème. Ik doe geen blush op
want mijn wangen zijn al rood genoeg van zichzelf. :) Maar ik denk dat een peachy blush hier heel mooi bij
zal staan!

Lippen

Omdat Jessie J meestal felrode lippenstift draagt, kan dit natuurlijk niet vergeten worden.
Ik heb een rode lipstain op, en daarover een lipgloss.

De producten die ik heb gebruikt:

-Oogschaduwbasis- ?
-Essence- Sun Club palette; 02
-Max- 3 colors eyeshadow palette; Black rose
-Max- mascara; double lash effect
-Essence- soft & natural foundation; 03
-Essence- natural cover moisturizer; lighter skin
-Catrice- longlasting lipstain; 030
-Essence- XXXL shine; 05

Dit was mijn eerste inspired by!

Vinden jullie het leuk dat ik dit nu elke week doe?
En wat vonden jullie van deze look?

xxx Annika








3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!