Swatch~catrice nailpolish; 330


Heei meiden!

Vandaag een swatch van Catrice 330; Absolutely Chinchilly! (leuke naam hé? ;p)
Schrik niet, ik heb fake nails op! :)

Kijk mee naar de swatches;




















































































Ik vind hem erg mooi! Hij droogt vrij snel, na een paar minuten kan is hij al (bijna) droog. Hij heeft een hele mooie glans. En het is een goede kleur voor in de herfst of winter! Dit nagellakje blijft bij mij alleen niet zo lang zitten, na 2/3 dagen gaat hij er al langzaam af. Maar dit kan natuurlijk ook aan mijn nagels liggen.

Dit nagellakje kocht ik met korting voor €0,50 bij de kruidvat.

xxAnnika




























8 opmerkingen:

  1. Zoo, lekker goedkoop! Erg mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleur! Haha 'schrik niet' ik schrok wel hoor, zulke langen nagels <33 liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow jij hebt echt mooie lange nagels! Heel mooi lakje ook! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat heb je toch een goede laktechnieken onder de knie zeg! Gorgeous nagellak ook, mooie kleur. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie subtiele fake nails, leuk kleurtje ook en lekker goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw leuk kleurtje en mooie lange nepnagels heb je, ik zag het in eerste instantie nieteens!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!