Beauty tag

Fashion & LuxuryHoi allemaal, 

Vandaag heb ik een beauty tag voor jullie.
Ik vond hem heel leuk, dus besloot hem vandaag te doen....

[Alle foto's komen van weheartit.com]









Hoe oud was je toen je met make-up begon?
Tja, toen ik echt met make-up begon was ik 11, maar toen droeg ik het nog niet naar school ofso. Toen ik 12 was ging ik het ook echt als ik naar school ging opdoen. Maar nu nog steeds doe ik het niet altijd.

Hoe ben je met make-up begonnen?
Uhm, toen ik 12 werd, heb ik een make-up feestje gegeven. En dat vond ik heel leuk dus begon ik wat mascara te dragen.

Wat zijn enkele van je favoriete merken?
Eigenlijk heb ik er wel meer, bijvoorbeeld de mascara van de action (max) vindt ik heel fijn, ook al istie nog geen euro! De nagellakjes vind ik het fijnst van essence en NYC, van NYC heb ik er laatst 1 gekocht en ik vond het gelijk een superfijn merk! De oogschaduws/lipsticks/foundations koop ik meestal van essence/catrice. Dus heel budget.

Danielle

Wat betekent make-up voor jou?
Het is niet zo dat ik zonder make-up de deur niet uit durf, maar ik vind het gewoon wel mooier staan, zeker als je moe bent.

Als je maar 4 producten op je gezicht zou mogen dragen, welke zouden dat dan zijn?
Mascara, eyeliner, oogschaduw en lipgloss.

Wat vind je het leukste aan make-up?
Om bijvoorbeeld een mooie ooglook te maken met verschillende kleuren oogschaduws! En gewoon lekker te tutten! :)
Facebook
Wat vind je van drogisterij make-up versus duurdere merken?
Eigenlijk heb ik niet echt make-up van dure merken, omdat ik gewoon niet 20 euro aan een oogschaduw of mascara uit wil geven. Daarom kan ik ook niet antwoorden op deze vraag. Maar ik denk dat niet alle make-up dat duurder is ook beter is.

Welke tip heb je voor beginnende make-up gebruikers?
Gewoon beginnen met een budget merk, bijvoorbeeld essence en als je graag wilt weten of het product echt goed is een review op zoeken op internet!

Welke make-up trend heb je nooit begrepen?
Het is niet een trend, maar ik vind het echt lelijk als iemand met superveel foundation op heeft of als een foundation oranje is...

Wat vind je van de beauty community op Youtube?
Ik vind het leuk dat mensen filmpjes maken over beauty en je kunt er best veel van leren. En ik vind het ook dapper dat mensen zichzelf op youtube durven te zetten want je kunt natuurlijk ook negatieve reacties krijgen. Maar ik vind het heel leuk om die filmpjes te zien!

Ik hoop dat jullie t leuk vonden!

xAnn'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!