Nieuwe producten-essence; Oogmake-up

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie wat meer vertellen over de nieuwe oogmake-upproducten van essence!
Benieuwd? Lees verder!





Mono eyeshadow

Essence heeft weer 4 nieuwe mono oogschaduws, echte zomerse kleuren!
2 pastelkleuren en 2 wat donkere kleuren:

61- out of the blue
62- john lemon
63- is it purple?
64- greyhound


Quattro eyeshadow

Ze zijn handig en leuk, de Quattro oogschaduws!
De 4 kleuren die erin zitten passen goed bij elkaar en zorgen voor een mooie ooglook.
Essence heeft 2 nieuwe:

11- sea my eyes
12- purple day



Stay all day longlasting eyeshadow

Deze oogschaduws zijn best nieuw volgens mij! Dit zijn creamy oogschaduws die zoals essence zegt; de hele dag blijven zitten! Er zijn 3 nieuwe kleuren:

07- jim-me-blue
08- the magic must go on
09- for fairies



Kohl potlood

Deze oogpotloden zijn er al best lang, maar vanaf september komt er een nieuwe kleur in de winkel: 22- taupe me.
Deze oogpotloden zijn mooi voor op je waterlijn, maar iets te hard voor een lijntje op je ooglid.



Long lasting eye pencil

Deze oogpotloden zijn zo fijn! Ik heb ze in het zwart en paars, ze zijn heel creamy en geven goeie kleur af!
Er is 1 nieuwe kleur en dat is: 17- tu-tu-tourquoise.



Super fine eyeliner pen

Deze eyeliner maakt lijntjes trekken heeeeel makkelijk, dankzij het super kleine 'pennetje'.
Hij blijft lang zitten. En is er alleen nog maar in het zwart. Ben benieuwd!



Dat was het!
I hope you like it! :)
doeiii

xAnn'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!