polkadots nail-art

Heeuj mensen,

Ik ben Marieke, het zusje van Annika, ik ben 12 jaar oud en ik ga elke donderdag een nail-art voor jullie posten! Nou, hier komt mijn 1e nail-art tutorial: Polkadots nail-art
Stap 1: Als eerste lak je je nagels met base coat, zo voorkom je dat je nagels verkleuren.
Stap 2: Lak je nagels met een lichtblauwe kleur.. Ik heb Essence 74 sure azure gebruikt, maar je kan natuurlijk ook een ander merk gebruiken

Stap 3: Trek een diagonaal lijntje met blauw (Essence 55 Let's get lost)
Stap 4: Zet met de zelfde blauw als bij stap 3 stippen op het lichtblauwe gedeelte, dit kun de doen met een dottingtool of de ronde kant van een saté prikker.
Stap 5: Trek een zwart lijntje met een striper

Stap 6: eindig dan nog met een top coat

En je bent klaar!!
Dit is het resultaat (als het goed is) xD


Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Volgende week kan je weer een nail-art tutorial verwachten!

Nou byebye Xx Marieke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!