Review; NYC big bold mascara

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een review voor jullie! Over de NYC Big Bold Mascara!


 Nou, dit is hem!
Hij ziet er opvallend uit, roze met zilveren letters. Ik vind het een mooie 'verpakking'.
Er zit 12 ml. mascara in, dat is best veel vergeleken met andere mascara's.





Dit is het borsteltje.
Best groot zoals je ziet. Daarom is het moeilijk om bij alle wimpers te komen. En lastig om je onderwimpers te doen. Maar omdat hij zo groot is geeft hij wel meer volume, dus lijken je wimpers langer.
Op de 'verpakking' staat: 15 keer meer volume!

Dit zijn mijn wimpers VOOR:



En dit zijn mijn wimpers NA:


Het verschil zie je aardig goed. Maar je ziet ook heel goed dat ik niet overal bij kon komen door het dikke borsteltje. Ook vind ik dat mijn wimpers aan elkaar blijven plakken...
Maar je wimpers lijken wel stukken langer, dus het is maar waar je van houdt.

Deze mascara is 3,99 euro en ik te koop bij de kruidvat!










xAnn'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!