Tag | 25 vragen


Hoi allemaal!

Vandaag heb ik tag.... De 25 vragen tag!
Benieuwd? Lees verder!









Heb je huisdieren?
We hebben een kat elmo, 2 konijnen en 2 vissen.. ;)


Noem 3 dingen die op dit moment het dichts bij je liggen.
M'n kat (=geen ding...), een kussen en een mijn laptop.

Rijd je auto? En zo ja, heb je wel eens ongelukken veroorzaakt?
Nee ik rij nog geen auto... Ben 13 :)

Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
Om 11 uur... tja we hebben vakantie,dan sta ik lekker laat op!

Elian & Juan | fotógrafos
weheartit.com 


































Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gister avond.

Welke film heb je voor het laatst gezien?
Uhm, ik heb eergister een film op tv gezien. Hij was super leuk alleen ik heb geen idee hoe hij heet...

Wat zegt je laatst gekregen sms'je?
Een smiley... van m'n moeder. Haha.

Wat is je ringtone?
Uhm een standaard deuntje van samsung hij heet 'pure tone'.

Ben je ooit naar een ander land geweest?
Ja, naar frankrijk, engeland, zweden, noorwegen, 
tsjechië,  denemarken, belgie, gran canaria (spanje dus), duitsland... Dat was het wel volgens mij. (ik ben niet in alle landen op vakantie geweest, maar we zijn er doorheen gereden...)

Hou je van sushi?
Nog nooit geproefd, maar ik hou niet zo van vis... dus ja.

Waar haal jij je boodschappen?
Meestal halen we boodschappen bij de Plus/C1000.

Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te vallen?
Uh kweenie, denk het wel.


Heb je broertjes of zusjes?
Een zusje.

Heb jij een computer of een laptop?
Ik heb een roze laptop. haha. 



Beautiful,Black,Colours,Fashion,Pink,Computer - inspiring picture on PicShip.com
weheartit.com
 

































Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Dan word ik 14. Dat is trouwens op 10 december!

Heb je een bril of draag je lenzen?
Nee, allebei niet.

Heb je ooit je haar geverfd?
Nee, mag ik niet. :(

Wat ben je nog van plan vandaag te gaan doen?
Naar mijn opa en oma, m'n opa is jarig vandaag. :)

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik heb geen flauw idee...

Wat is je perfecte pizza topping?
Hawaii... mmmmmm



For fans of food
weheartit.com






































Wat vind je lekkerder, een hamburger of een cheeseburger?
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik vind het allebei wel lekker!

Heb je ooit een all-nighter gehad?
Uhm neej.

Wat is je oogkleur?
Ik heb groen/grijze ogen.

Hoe is het weer vandaag?
Bewolkt en het waait hard. (ik heb dit artikel ingepland.)



Okee, volgens mij zijn dit 24 vragen... Maarja jammer dan... ;)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!