Review | Max baked eyeshadow

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een review over de baked eyeshadow van max (=action.)
Benieuwd? Lees verder!



























In het pallet zitten 4 oogschaduws, ik heb de kleur: Brown & Beige.
Dit zijn brons/bruine kleuren en er zit ook een witte kleur bij!
De oogschaduws zijn niet getest op dieren!
En zijn zowel droog als nat te gebruiken.




Hierboven zie je een foto met aan de linkerkant de swatches als je de oogschaduw droog aanbrengt en aan de rechterkant zie je de swatches als je de oogschaduw nat aanbrengt.
Als je ze nat aanbrengt zien ze er mooier uit vind ik!
De oogschaduw blijft goed zitten en ik ben er erg tevreden over.
Een nadeel vind ik dat het palletje heel moeilijk opengaat!

Wat vinden jullie van de baked eyeshadows van max?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!