'Parfum essence; like a trip to new york'

Heei mensen,

Ik kreeg laatst een lekkere parfum van essence: 'like a trip to new york'.
En het leek me leuk om er een artikel over te schrijven.












Deze parfum is 6,99. Maar ziet er niet goedkoop uit!
Best chique eigenlijk, in dat glazen flesje.
Het strikje ziet er leuk uit en de letters NY zijn vrolijk gekleurd!


Hij ruikt heel lekker, fris maar tegelijk ook heel zoet.
Je ruikt goed het grapefruit die erin verwerkt zit.
Een lekkere parfum dus voor in de zomer!

Wat zegt essence erover; 






4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! http://randomgirlzstuff.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik wil deze ook!
    Mooie foto's!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt benieuwd naar deze luchtjes! Ik zag ze al eens in de winkel en ga ze zeker kopen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het flesje zo lekker vrolijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!