Fotograferen




































Fotograferen, ik hou ervan! Om mooie foto's te maken, daar word ik echt vrolijk van.
Vandaag ga ik jullie wat foto's laten zien die ik zelf gemaakt heb!

















































Dit vind ik wel een mooie foto, het lijkt net alsof je in een fantasie wereld zit! Met dat bruggetje, de bomen en het water. Wel jammer dat je als je heel goed kijkt, in de verte een fietser ziet... ;)






















Mijn kat elmo! Helaas niet helemaal scherp. Maar toen ik deze foto maakte, had ik mijn camera nog maar 1 dag... ;)
































Ik ben eigenlijk best wel een beetje trots op deze foto! We waren in een stadje in frankrijk, en ik zag deze zwaan en maakte er gelijk een foto van. Best goed gelukt toch? 

Knipoog!




















Eyes of the day!

Dit waren de foto's!
Wat vonden jullie ervan?

xAnn'
















4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!