www.oohlala.nl




Oohlala

Ik hou van make-up en sieraden, zoals de meeste meiden denk ik! Ik ontdekte laatst een webshop genaamd; Oohlala.nl. Het is een super toffe webshop die sieraden, tassen, make-up en nog veel meer verkoopt! En dat met een lage prijs! Laat ik maar eens vertellen wat ze precies verkopen...


Bloemen haar speltjes (3 stuks) HA0001
Vintage bird & flower ring (vogel ring) R0071




Big Owl ketting
Elizabeth Arden Shimmer Powder













Bovenstaande dingen zijn allemaal onder de 5 euro! Wauw! Oohlala verkoopt vooral leuke sieraden die niet zoveel in de winkels verkrijgbaar zijn, die ketting links onder bijvoorbeeld! Super leuk!Ook is er altijd wel iets in de sale! Kijk mee naar een aantal sale-producten...

     














 


Zalm roze bloem oorhangers O0051


















Zalm roze bloem oorbellen- Nu 2 euro!

CC inspired black logo ketting
CC logo ketting- Nu 7 euro!

Gevlochten ring Paars R0031 

Gevlochten ring- Nu 1 euro!
`Cat ear ring` katten oortjes ring `Miauw` R0036











Katten oortjes ring- Nu 4,50 euro!


En er is nu een hele leuke actie op oohlala!
Bij een aankoop van 15 euro krijg je er een gratis snor-ketting bij;
(Lees wel even de voorwaarden!)
GRATIS Moustache ketting bij aankoop vanaf €15,- (lees de voorwaarden) 










En bij aankoop van 25 euro krijg je er een gratis nude flower set bij;
GRATIS één sieraden nude flower set bij aankoop vanaf €25,-

Neem zeker eens een kijkje op; www.oohlala.nl
Wat vinden jullie van deze webshop?

xAnn'

Ps. Ik zet mijn posts vanaf vandaag om 6 uur s'ochtends online! 


4 opmerkingen:

  1. bedankt voor je berichtje op mijn blog. Jou blog is ook echt leuk, dus ik volg je terug :) Vind trouwens je header echt heel gaaf! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kattenoortjesring is echt heel lief :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ring met het vogeltje vind ik zooo lief!
    Ik ga er zeker iets bestellen! (:

    http://filosophiee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, super leuk ! :D

    kusjes, Kim

    ps. www.xxlivelaughlove.weebly.com , take a look!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!