September challenge day 14. Facts about me!


Hoi allemaal!


In dit artikel ga ik (rare) feiten/gewoontes van mezelf vertellen! Haha.
Zijn jullie benieuwd? Lees snel verder! :)
















-Ik word altijd super blij als ik zie dat iemand een reactie heeft achtergelaten! :)

-Ik zet op school altijd streepjes op mijn hand en na elk lesuur veeg ik er eentje af, zo weet ik precies hoeveel ik er nog te gaan heb!

-Ik hou super veel van katten, we hebben zelf ook een kat Elmo! And I love him.♥

-Ik word boos als mensen pesten, of achterbaks gaan doen. Daar kan ik echt niet tegen.

-Ik ben bang voor het geluid van een vliegtuig, dat is zo hard! (ben trouwens ook bang
voor spinnen.)












-Ik heb soms in mijn eentje de slappe lach. (vaal.)

-Ik check minstens 5 keer per dag mijn mail. ;)

-Ik kan echt geen huiswerk maken aan een rommelig bureau, er staan alleen maar
3 fotolijstjes.

-Ik schrijf lelijk. Ik kan wel mooi schrijven, maar daar heb ik nooit zin in!

-Heb altijd de neiging om mijn nagellak eraf te peuteren, waarvoor ik me dan weer schaam.
(Dan krijg je namelijk extreme chip nagels. c:)

-Ik vergeet wel eens make-up op te doen, achjaa...

Dit waren de facts!
Heb jij ook een rare gewoonte/feit over jezelf?

xAnn'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!