Review NYC; 002- Full Mental Jacket


















Heei mensen!

Ik was gister in de kruidvat en zag bij het schap; NYC een super mooi nagellakje uit de limited edition staan; Full Mental Jacket! Ik dacht gelijk, wauw! Die wil ik hebben! Mijn zusje en ik kochten allebei een lakje van NYC, want er is namelijk een actie bij de kruidvat, dat je 1+1 gratis op de nagellakken krijgt! ;)















Het potje

Het potje ziet er mooi uit! Ik vind Deze nagellakken van NYC er altijd wel een beetje uitzien als de OPI lakjes. ;) Op het potje staan zilveren letters, wat je niet zo heel goed kunt lezen, aangezien de lak ook zilver/goud is. Op de dop staat 'new york color'. Ik vind dat dit potje er erg chic uitziet!






















Inhoud

Het lakje bevat 9,7 ml nagellak. (beetje raar getal hè? ;)) Dit is best veel voor een nagellakje van €2,30. In dit geval was hij dan €1,15. Maarja... Het lakje lakt erg fijn en is niet te dik of te dun. Het droogde al na een paar minuten, en daar was ik erg blij mee. Want ik haat het als je zo lang moet wachten!

Het resultaat

Ik vind dit echt een mooie nagellak! En ben blij dat ik hem heb gekocht! Hij lakt fijn, is snel droog en
ziet er ook mooi uit. Het is leuk voor een feestje, maar het kan ook gewoon voor een 'normale' dag!

Het lakje kost €2,30 en is (nog) te koop bij de kruidvat en trekplijster!


Wat vinden jullie van dit lakje? En vonden jullie het fijn dat de foto's zo groot zijn of hebben jullie liever dat de foto's iets kleiner zijn?

xAnn'


9 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super mooi en eerlijk is eerlijk ik wil hem ook! Hier hebben ze hem alleen nog niet of niet meer....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer! onze kruidvat loopt altijd een beetje achter. ;)

      Verwijderen
  2. Wauw, mooie kleur! Ik wil ook iets van die leuke collectie, maar ik heb hem ook nog niet gezien ..
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik houd zelf niet zo van hele zilveren nagels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nagellak! :)

    Ik vind dat je een super leuke website hebt, en daarom ga ik je van af nu volgen via bloglovin, volg je me terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me volgt! Ik vind dat jij ook echt een toffe blog hebt! Ik volg je zeker terug! X

      Verwijderen
  5. Wel een leuk kleurtje! Niet iets dat ik snel zou dragen, maar staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!