Review - vivi-clothes.nl

Hoi allemaal!

Ik kwam vrijdag uit school en zag een super schattig pakketje liggen! Spannend...
Ik maakte hem open en zag dat het van vivi-clothes was. Ik mag voor jullie een aantal dingen reviewen! Benieuwd?

VIVI Clothes
"VIVI Clothes is een betrouwbare onderneming en gericht op de mode vrouwen in Nederland. Wij verkopen hoge kwaliteit kleding vanuit Japan, Hong Kong en Korea. VIVI Clothes staat bekend om unieke kleding, schoenen, gadgets en nog heel veel meer. Ook voor de kleinere vrouwen hebben wij de unieke maten zoals: xxs,xs,s en maat m. Ook speciale schoen maten bieden wij aan zoals: maat 30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47. Vind jij de kleding ook zo saai in Nederland? Heeft u er genoeg van dat mensen opmerkingen maken en direct weten waar u uw kleding gekocht heeft? Koop dan vandaag nog bij VIVI Clothes en u zult merken dat u unieke kleding draagt en dat de mensen om uw heen direct een wow effect als opmerking zullen geven.''



































Ik kreeg 4 dingen opgestuurd, 3 oorbellen en een 'sensitive skin olie'.
Ik ga vandaag een review doen over de oorbellen! De olie komt later!

















Ik kreeg 2 paar bolletjes oorbellen en een paar beertjes oorbellen.

De beertjes oorbellen vind ik echt Te cute! Als je goed kijkt zie je ook nog een schattig strikje op z'n hals! Deze oorbellen hebben een haakje, wat ik wel fijn vind. Ze hebben een doorzichtig kleurtje en zijn gewoon voor iedereen leuk!

Dan kreeg ik ook deze witte bolletjes oorbellen. Ze zijn aardig groot wat ik wel leuk vind! Ze staan ook nog eens  goed bij elke outfit!




Dit kleurtje vind ik heel leuk! Ik hou van paars, dus ja... Ze zijn even groot als de witte en hebben een donkerpaarse kleur! Mooi!


Dames Kleding
Vivi-clothes is een betrouwbare en fijne webshop! Ze hebben heel veel spulletjes, make-up, kleding, sieraden en nog veel meer!
Neem zeker eens een kijkje op; http://www.vivi-clothes.nl/

xAnn'






4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!